23948sdkhjf
Innehållet nedan modereras inte i förväg och omfattas därmed inte av webbplatsens utgivningsbevis.

Pressemeddelelser giver værdi på bundlinjen

Erbjuds
Förfallodatum
den 24 januari 2021

Den bedste og mest effektive branding af din virksomhed får du via positiv omtale i medierne – og det kræver en målrettet indsats.

Avisartikler med gennemslagskraft
Du kan hente masser af synlighed gennem annoncering, nyhedsbreve og indlæg på de sociale medier, men den største effekt får du af såkaldt redaktionelt indhold i medierne, dvs. artikler. Årsagen er, at læserne ikke i samme grad har ”paraderne oppe”, når budskabet kommer fra en journalist; en artikel opfattes som mere troværdig og skaber både sympati og anerkendelse.

Den store udfordring er, at hvis du har en virkelig god historie, kan du måske godt få en journalist til at komme ud på virksomheden, men så skal historien også være virkelig god. Der er noget større sandsynlighed for, at en god pressemeddelelse kommer gennem nåleøjet og bliver bragt direkte som en artikel. På den måde har du også langt større indflydelse på, hvad artiklen indeholder.

Synlighed giver resultater
Det er egentlig indlysende; hvis ingen kender virksomheden, skal du hele tiden kæmpe for at få opmærksomhed.

Medieomtale øger kendskabet til din virksomhed og dens produkter eller serviceydelser, og dét åbner døre. Synlighed og genkendelighed giver mersalg, som du ikke skal kæmpe helt så hårdt for at opnå, og det kan også fremme et godt arbejdsmiljø og gøre det nemmere at rekruttere nye medarbejdere.

Planlæg indsatsen
Som i al anden markedsføring får du størst effekt, hvis du sørger for et godt grundlag, udarbejder en plan og målretter indsatsen.

Måske har du selv en medarbejder, som har kompetencerne til at sikre virksomheden god omtale i medierne. Hvis ikke, hjælper kd marketing support jer sikkert gennem processen.

Læs mere om, hvordan vi allerede har hjulpet andre virksomheder til større synlighed ved hjælp af pressemeddelelser – eller kontakt os.

Leverantör
kd marketing support