23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på RS & FastFood

El Nacho slog ut Diablo


– Vi är jätteglada att så många har engagerat sig i Grandiosamatchen. Aktiviteten på vår Facebooksida har ökat med 40 procent och jag är verkligen imponerad över alla finurliga hejarramsor vi fått ta del av där, säger Maria Tilly, ansvarig marknadschef på Procordia.



Under hösten har konsumenterna kunnat supporta sin favoritpizza via Facebooksidan för Grandiosa med hejarramsor. Samtidigt har det gått att betta via Betssons hemsida, där oddsen löpande följt pizzamatchens utveckling. Den totala försäljningen av Grandiosa Hämtpizza har under perioden ökat med över 50 procent.



Vinnarpizzan: Grandiosa X-tra allt Hämtpizza El Nacho är en "550-gramare" med stenungsbakad botten. Fyllning i form av tomatsås, mozzarellaost, tacokryddad köttfärs, crème fraiche, nachos och fefferoni.

Nu är det avgjort, svenska konsumenter har sagt sitt och med högst försäljningssiffror blev El Nacho favoritpizzan i Grandiosamatchen. Efter en flera månaders jämn kamp står nu endast vinnaren kvar i vårt sortiment och Diablo får lämna.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.078