23948sdkhjf

Han ska styra media på Max

Morgan Jensen har utsetts till ny Head of Media på Max Burgers. Närmast kommer han från Tre Kronor Media där han arbetat som Head of Digital Marketing de senaste åtta åren. Som som Head of Media kommer Morgan Jensen ansvara för kedjans medieköp, samarbeten och utveckling av marknadsföring.

– Det känns superkul att ha fått förtroendet att hantera Max marknadsföring. Att vara med och bidra till Max fortsatta utveckling med nya och innovativa medielösningar är så klart extra spännande. Max ligger i framkant på många områden, inte minst som pionjärer inom miljö och hållbarhet, säger Morgan Jensen i en kommentar.

Morgan Jensen tillträder sin nya roll den 10 juni på Max filialkontor i Stockholm.

Artikeln är en del av vårt tema om Jobb & Karriär.

Kommentera en artikel
Meddela redaktionen
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Restaurangerna i Arlandas första food hall – pristak införs
Fyra hörnstenar i Ikeabolagets nya saluhallskoncept – se bilderna
Silvermedalj för kocklandslaget: ”Marginalerna inte på vår sida”
Handskuren pommes frites på ny snackbar i Stockholm
Dubbla satsningar för The Italian Cousins
Här hamnar La Girafes systerkrogar
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Fri Köpenskap
Packnet

Sänd till en kollega

0.503