23948sdkhjf

Prenumeration nu även för lattedrickare

Espresso House utvecklar sitt prenumerationserbjudande. Nu kan kunderna även teckna prenumerationer som inkluderar latte, cappuccion och andra drycker i sortimentet.

Det var i december som Espresso House lanserade prenumeration på kaffe. För 149 kronor i månaden ingår så mycket bryggkaffe som kunden önskar. 

Nu utökar kedjan sitt erbjudande.

– Sedan vi lanserade prenumerationstjänsten för filterkaffe och te kan vi se en efterfrågan på fler produkter så nu utökar vi tjänsten och inkluderar bland annat latten som är våra gästers favorit, säger Stina Möller, landschef, Espresso House Sverige, som tror att prenumerationstjänstenra är här för att stanna.

Via prenumerationstjänsten som är integrerad i Espresso House-appen kan gästerna nu välja mellan tre olika prisnivåer: Klassisk, Favorit eller Special. Favorit inkluderar latte och kostar 349 kronor i månaden. Special innehåller merparten av dryckerna på menyn, kalla såväl som varma, och kostar 449 kronor i månaden.

Kommentera en artikel
Meddela redaktionen
Företagens egna nyheter
Se alla medlemsnyheter
Mest läst
Senaste nytt
Se senaste nytt
Utvalda artiklar
Utvalda nyheter från förstasidan
Stjärnkrögare bakom växande pizzakedjan Stella
Mathias Dahlgren stänger Rutabaga – öppnar ny krog i sommar
Jack's Burger efter McDonald's – unga kedjans tionde öppning
Uppåt för bryggerierna – sockerfritt och alkoholfritt går starkt
Avtal bäddar för 15 nya Espresso House i Tyskland
Han tar över som chef för Riche och Teatergrillen
Andra Nordiska Medier
Food Supply SE
Fri Köpenskap
Packnet

Sänd till en kollega

0.14