23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på RS & FastFood

NSP:s snabbmat säljer

Juli blev en fortsatt bra månad för Nordic Service Partner (NSP). Försäljningen steg med 38 procent jämfört med samma månad förra året.

Under perioden januari-juli uppgick nettoomsättningen till 295,6 miljoner kronor – en ökning med 58 procent jämfört med samma period föregående år. Sedan juli förra året har antalet restauranger inom NSP ökat från 31 till 41. Och den senaste satsningen på s k food courts har gett resultat. NSP driver idag tre food courts belägna i Stockholmsområdet.





NSP är Burger Kings största franchisetagare i Norden och äger varumärket Taco Bar. Företagets verksamhet handlar även om att driva och etablera s k food courts belägna i ny- eller ombyggda köp- och shoppingcentrum.





Läs mer om NSP i nästa nummer av Fast Food – ute 31 augusti.



BREAKING
{{ article.headline }}
0.059