23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på RS & FastFood

Krogveckan växer

Hemsidan www.bookatable.com lanserade Krogveckan i Sverige i höstas. Den 8-17 april är det dags igen.

Tanken bakom Krogveckan är att restaurangbesökarna ska få

chansen att prova nya restauranger till ett bra pris. Av de matgäster som deltog förra året testade 86 procent en,

för dem, ny restaurang. Nu upprepas fjolårets succé, men denna gång med ännu

fler restauranger. Förhoppningen är att slå rekord med 19 000

restaurangbesökare på 160 restauranger. Bordsbokningen är öppen och görs via www.bookatable.com.

Besökaren kan välja mellan de 160 restaurangerna, som serverar en

egenkomponerad meny för 200 kronor för två rätter. På www.bookatable.com kan man också ladda ner

de olika menyerna.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.063|instance-web01