23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på RS & FastFood

Första partnern till nya nationalarenan

Carlsberg Sverige blir den första officiella partnern till den nya nationalarenan Swedbank Arena i Solna. 

Som officiell partner kommer Carlsberg att ha en betydande

exponering på arenan och en aktiv roll på plats. Det långsiktiga avtalet, i

första steget sju år, innebär att gästerna erbjuds varumärken som Ramlösa, Pepsi,

Festis och Carlsberg.– Det är mycket glädjande att vi på Carlsberg Sverige har

fått det här förtroendet, vilket är ett bevis på att vi har en organisation och

varumärken av högsta klass. Vår affärsidé är att vi skapar livskraft, gemenskap

och njutning – det kommer vi nu tillsammans med Swedbank Arena att kunna

erbjuda besökarna. Och det i en för Sverige helt ny arenaupplevelse, säger Mark

Jensen, vd på Carlsberg Sverige, i en kommentar.– För oss är det viktigt att teckna avtal med partners som

förhöjer upplevelsen för våra gäster, säger Christian Alexandersson, vd för

Swedbank Arena.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.062|instance-web04